Betaalmethode In3: betaal in 3 termijnen

Heb je een mooi product op onze website gezien, maar komt een grote uitgave even niet voor je uit? Dan kun je ook kiezen om in 3 termijnen te betalen met de betaalmethode In3. Dit is de enige betaalmethode waarbij je gespreid kunt betalen, maar waarbij je geen BKR-registratie krijgt en geen rente moet betalen.

Bij welke producten kun je hiervoor kiezen?

Bij producten met een aanschafwaarde van meer dan €100 kun je kiezen voor betalen in 3 termijn. Dit staat ook bij het product zelf aangegeven onder de aanschafprijs zoals je hieronder ziet in het voorbeeld.

Wanneer je dit product graag wil bestellen en in delen wil betalen, kun je deze in je winkelwagentje plaatsen. In de checkout, bij de betaalmethode, kies je dan voor ‘In 3 (betaal in 3 termijnen)’.

Betaal nu ook bij Designtuinhaarden.nl in 3 termijnen

Wat zijn de betaaltermijnen?

Wanneer je kiest voor gespreid betalen, betaal je 1/3e van de totaalprijs direct via iDeal. Binnen 30 dagen na de aankoop doe je de tweede betaling. Binnen 60 dagen na de aankoop doe je de derde betaling. Zo simpel is het!

Voor de 2e en 3e betaling ontvang je een nieuwe betaallink per mail via In3. Je kunt het bedrag dan via iDeal betalen. Houd hiervoor wel goed je mailbox in de gaten. Het kan zijn dat de mail met betaallink per ongeluk in de spambox terecht is gekomen.

Wat als het product niet op voorraad is?

Wanneer je een product besteld dat momenteel niet op voorraad is, veranderen de betaaltermijnen niet. Het kan dan voorkomen dat bij een product met een lange levertijd, je de eerste twee betaaltermijnen al hebt voldaan voordat je het product ontvangt. Liever het product eerst in huis hebben voordat je betaald? Dan kun je beter kiezen voor achteraf betalen met Afterpay.

Uitstel van betaling

Het is niet mogelijk om bij In3 uitstel van betaling te krijgen.

Wat zijn de voorwaarden van bestellen met In3?

Wanneer je totale bestelling een waarde heeft tussen €100 en €3000, kun je kiezen voor gespreid betalen. Er wordt een snelle check gedaan van je persoonsgegevens. Mocht het niet mogelijk zijn om te betalen met In3, dan kunnen hier meerdere redenen voor zijn. Neem hiervoor contact met In3 op.

Wat als ik een deel of heel de bestelling annuleer?

Je kunt artikelen gewoon naar ons retourneren volgens onze algemene voorwaarden. Wanneer wij je artikel(en) hebben ontvangen, sturen wij een creditering naar In3. Zij regelen dat jij je geld weer terug op je rekening gestort krijgt. Normaliter neemt dit 5 werkdagen in beslag.

Wanneer je een deel retourneert van je bestelling hoef je natuurlijk alleen te betalen voor de artikelen die je houdt. Het bedrag van de geretourneerde artikelen wordt dan in mindering gebracht op de 3e betaaltermijn. Indien je al meer hebt betaald dan de artikelen die je heb gehouden, wordt het teveel betaalde bedrag teruggestort op je rekeningnummer door In3.

In welke landen kan ik gebruik maken van In3? 

Momenteel is het alleen mogelijk om bij Nederlandse bestellingen gebruik te maken van In3. We hopen dat we hier ook snel België aan kunnen toevoegen.